si-tech news
  » هدست جدید و قدرتمند سونی معرفی شد ؛ عکس

  » به روزترین سایت اخبارفناوری اطلاعات درشمال کشور
موضوعات مطالب
نويسندگان وبسایت
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

کمپین خودجوش دانشجویان برای همکاری با سازمان انرژی اتمی





طراح قالب

 به روزترین سایت اخبارفناوری اطلاعات درشمال کشور

درباره وبسایت
به سایت si-technewsخوش آمدید
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان
» هدست جدید و قدرتمند سونی معرفی شد ؛ عکس

سال گذشته بود که شرکت سونی Wireless Stereo Headset را مخصوص کاربران پلی استیشن 3 عرضه نمود، یک محصول شگفت انگیز با قیمتی تقریبا مناسب. اما حال شرکت سونی هدست جدید Pulse Wireless Stereo Headset نسخه نخبگان (یا Elite) خود را عرضه کرده است که نه تنها با پلی استیشن 3 بخوبی کار می کند، بلکه با دستگاه PSVita و سایر دستگاه های موبایل نیز سازگار است.

ویژگی اصلی این هدست استفاده از تکنولوژی BassImpact است. این تکنولوژی باعث می شود که باس صداها تبدیل به پالس هایی شوند که با صدای اصلی هماهنگی بیشتری دارند. در واقع شما احساس لرزشی در هدفن همراه با باس موجود در صدا دارید که سونی معتقد است باعث حس غوطه ور شدن بیشتر شما در صدا می شود.

 

این هدست همچنین دارای ویژگی صدای فراگیر مجازی 7.1 و حالت های مختلف از پیش تنظیم شده صوتی برای بازی، موسیقی و فیلم است. همانطور که اعلام شد مدل قبلی آن فقط با پلی استیشن 3 کار می کرده است، اما این مدل با PSVita با استفاده از یک درگاه 3.5mm صوتی کار می کند، پس شما حتی به راحتی می توانید آنرا به یک MP3 پلایر و یا یک دستگاه تلفن همراه متصل کنید.

 

 

به نوشته pcwar، سونی همچنین بطور چشمگیری طراحی این هدست را نسبت به قبل دگرگون کرده است و حال این هدست بسیار شیک تر به نظر می رسد. یکی دیگر از ویژگی های آن وجود میکروفن های مخفی بدون نویز است، برخلاف مدل Wireless Stereo Headset که دارای یک میکروفون چسبیده در کنار خود بود.

هدست Pulse Wireless Stereo سونی مدل نخبگان در پاییز امسال و با قیمت 149.99 دلار در دسترس خواهد بود ضمن اینکه سونی اعلام نموده که آنها مشکلات هدست های Wireless Stereo را نیز رفع کرده اند که با یک آپدیت نرم افزار پلی استیشن 3 اینکار انجام خواهد شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:فناوری وعلمی, توسط امیدرنجبرعمرانی | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي